Küresel boyutlara ulaşan Koronavirüs‘ün etkisini azaltmak, farkındalık yaratmak ve ulusal tedbirlerin önemine dikkat çekmek için “#EvdeKal, #HayatEveSığar” sloganlarını dijital bir sosyal sorumluluk projesi olarak görüyor ve destek veriyoruz.
Koronavirüs salgını nedeniyle yaşadığımız bu zorlu süreçte, EFOR EMYS olarak tüm çalışanlarımızla birlikte, gerekli tedbirleri alarak görevine devam etmek zorunda olan bir meslek gurubuyuz.
EFOR EMYS olarak; 14 lokasyonda, 2000’i aşkın çalışanımızla evden çıkamayan vatandaşlarımızın ihtiyaçlarının karşılanması noktasında çok önemli bir yere sahip olduğumuzun bilincinde, hizmetlerimizi özveri ile sürdürmekteyiz.
İçinden geçtiğimiz bu zorlu süreçte; çağrı alan tüm çalışanlarımızla birlikte, vatandaşlarımıza kesintisiz hizmet sunmaya devam etmek istiyoruz.
Bu noktada Sağlık Bakanlığı ve Dünya Sağlık Örgütü‘nün uyarılarını dikkate alarak her lokasyonumuzda sağlıklı ve güvenli bir ortamda çalışılabilmesi için çok sayıda tedbir aldık.
Öncelikle kronik hastalığı olanların, hamilelerin, süt izni olanların ve engellilerin; ikinci aşamada ise müşteri temsilcilerimizin mümkün olduğunca evden çalıştırılması uygulamasına geçmeye başladık.
Bir süre önce evden çalışan vatandaş temsilci sayıları yüzlerle ifade edilirken, şimdilerde bu rakam binleri aşmaktadır. Buna yönelik bilgi sistemleri ve teknoloji ekiplerimiz ile gerekli tüm altyapı çalışmalarını hızlıca tamamlamaktayız.
Tüm çalışma alanlarımızın ve servis araçlarımızın dezenfeksiyonunu sağlayarak, mümkün olan noktalarda tek kullanımlık ürün ve malzemelere geçilmesini sağladık.
Özel eğitim ve bilgilendirmeler ile sağlık alanında takviye istihdam tedbirleri alınırken; tüm lokasyonlarımızda sosyal mesafelerin artırılabilmesi adına oturma düzenlerimiz de değişiklikler yaptık.
Şirket içinde ilk günden itibaren ilave hizmet alanlarının devreye alınması, vardiya ve mola düzenlerinde değişiklikler yapılması, işlemlerin dijital kanallara kaydırılması şeklinde bir dizi operasyonel önlem hayata geçirerek, çalışanlarımızı bu hususta düzenli olarak bilgilendirmekteyiz.
Salgın; sosyal, ekonomik ve teknik olarak tüm sektörlerde olduğu gibi çağrı merkezi süreçlerini de etkilemektedir.
Sosyal izolasyon döneminde, çağrı yoğunluğumuza baktığımızda hizmet verdiğimiz özellikle kamu sektöründe ciddi bir artış yaratmıştır. Bu noktada vatandaşlarımızın, çağrı merkezinde bekleme sürelerinin uzunluğu ve yoğunluğu gibi durumlarda hoşgörülü ve anlayışlı olmaları, görevini özveri ile yapan çalışma arkadaşlarımız için büyük önem moral sağlayacağı için çok anlamlı olacaktır.
EFOR EMYS olarak, tüm insanlığı tehdit eden Koronavirüs salgınının yayılımını engellemek ve toplum sağlığını korumak için tüm kalite süreçlerimizi dikkatle sürdüreceğimize, bu zor günleri hep birlikte, dayanışma ve anlayış içerisinde atlatacağımıza inanıyoruz.
Saygılarımızla.